Սույն թվականին Renault Captur-ը առաջին անգամ կներկայացվի հանրությանը Մոսկվայի միջազգային ավտոսրահում: Captur կոնցեպտ-ավտոմեքենան Renault-ի գլխավոր դիզայներ Լոուրենս վան դեն Ակերի դիզայնի մտահղացման երկրորդ մեքենան է: Այս մեքենան նոր խոսք է Renault-ի դիզայնում, որը հիմք կծառայի ապագա լիաքարշակ ավտոմեքենաների համար:

Renault-ի դիզայնի նոր շրջանը

Renault ապրանքանիշի ժամանակակից դիզայնի հիմքում մարդու պահանջմունքներն են: Դիզայնի հիմնական գաղափարը կարելի է նկարագրել երեք բառով՝ պարզություն, զգայականություն և ջերմություն: Այդ ռազմավարությունը ներկայացված է վեց կոնցեպտ-մեքենաներում, որոնք արտացոլում են մարդու կյանքի փուլերը և հիմք են դառնալու Renault-ի հետագա մոդելների համար: Առաջինը DeZir կոնցեպտ-մեքենաների շարքն է, որի գաղափարը սերն է: Նոր Captur-ը բացում է շրջագայությունների զարմանահրաշ աշխարհը: R-Space երրորդ կոնցեպտը մարմնավորում է ընտանեկան արժեքները: Frendzy-ն ներկայացնում է աշխատանքի աշխարհը: Հետևելով կյանքի շրջափուլին՝ վերջին երկու կոնցեպտները կմարմնավորեն «խաղի» և «իմաստության» թեմաները:

Captur-ի արտաքինը՝ դինամիկա եւ թեթեվություն

Renault Captur-ը սպորտային քրոսովեր է: Իդեալական է երիտասարդ զույգերի համար, ովքեր ճանապարհվում են աշխարհը միասին բացահայտելու:

Renault Captur-ի համամասնություններն ու սահուն գծերը շարժման և թեթևության տպավորություն են թողնում՝ դրա հետ մեկտեղ ցուցադրելով ամենագնացի հզորությունն ու մեծ հնարավորությունները: Ինչպես Renault-ի մյուս կոնցեպտ-մեքենաների դիզայնում, այնպես էլ Renault Captur-ի բոլոր անկյունները, կորությունները և գծերը մեքենային նուրբ ու բնական տեսք են հաղորդում:

Captur-ը ոչ միայն խորը զգացմունքներ առաջացնող այլև շատ պրակտիկ և բազմաֆունկցիոնալ ավտոմեքենա է: Տանիքը շարժական է. սահելիս բացվում է կարբոնային շրջանակը: Այսպիսով, Captur-ը կարող է փոխակերպվել խցիկային մեքենայից կաբրիոլետի, քաղաքային ավտոմեքենայից՝ ամենագնացի: Ընդհանուր սպորտային դիզայնն ընդգծում են դեպի վեր բացվող դռները և 22 դյույմանոց սև ու սպիտակ սկավառակներով մեծ անիվները: Captur-ի թափքը արտասովոր նարնջագույն երանգ ունի: Այդ գույնը կրկնվում է մեքենայի ինչպես դրսի, այնպես էլ ներսի հարդարանքի տարբեր նյութերում:

Ներքին հարդարանքի ջերմությունն ու թեթեվությունը

Նարնջագույնի թեման շարունակվում է նաև մեքենայի սրահում, որտեղ կա լյումինեսցենտ լուսավորություն` ընդգծված մշտական լուսային հոսքով: Renault Captur-ի ներքին հարդարանքը ուղևորների մոտ ջերմության և հարմարավետության զգացողություն է առաջացնում: Արտաքին դիզայնի նույնպիսի թեթևությունը սրահում ևս կարևոր դեր է խաղում:

Ալյումինե ոտնակները, կարբոնային նստատեղերը և կաշեպատ ղեկը ընդգծում են դիզայնի սպորտային առանձնահատկությունը:

Մեքենայի ետնամասում բազմաֆունկցիոնալ ուղեբեռային հատվածն է, որտեղ ծալվող տանիքը միանում է պարաններով, որոնք թույլ են տալիս փոփոխել պահոցի չափսերը:

Տեխնիկական որակ եւ վառելիքի ցածր սպառում

Renault Captur-ում օգտագործվում է փորձարարական Energy dCi 160 շարժիչը` նոր Energy dCi 130-ի հիմքով նախագծված երկու տուրբոմխոցով: Չափսերի նվազեցումը Renault-ի ռազմավարության կարևոր մասն է. Renault-ն նպատակ ունի դառնալ CO2-ի արտանետման նվազագույն ցուցանիշն ապահովող առաջատար ավտոարտադրողը Եվրոպայում:

Ներքին այրման շարժիչով մոդելներից բացի կարտադրվեն էլեկտրական շարժիչով տարբերակներ, որոնք կապահովեն մեքենայի հզորությունն ու կնվազեցնեն վառելիքի սպառումը: Կրկնակի տուրբոմխոցով Energy dCi 160 շարժիչը լիովին համապատասխանում է այդ ռազմավարությանը: Այն ապահովում է 118 կՎտ հզորություն (160 ձիաուժ) 1,6լ աշխատանքային ծավալի դեպքում. բացարձակ հզորությունը հավասար է մեկ լիտրի համար 100 ձիաուժի: Մեքենան հասնում է առավելագույն ուժի մոմենտին (380 Ն/մ ) արդեն իսկ1750 պտտ/ր-ում, որն ապահովում է հզոր արագացում և հնարավորություն տալիս մեքենան վարել ճանապարհային ցանկացած պայմաններում: Շարժիչի փոխանցման տուփն ավտոմատ է, որն ապահովում է վարման իրական հաճույքը: Դրանով հանդերձ՝ մեքենան արտանետում է ընդամենը 99 գ / կմ CO2:



Տեխնիկական բնութագիր

Չափսերը (մմ)

Երկարություն, մմ

4,223

Լայնություն, մմ

1,95

Բարձրություն, մմ

1,586

Գետնահեռություն (բեռնված վիճակում), մմ

261

Անիվների հենք

2,624

Առջևի անիվների միջև տարածություն մմ

1,684

Ետևի անիվների միջև տարածություն, մմ

1,684

Տեխնիկական տվյալներ

Շարժիչ

Energy dCi 160 կրկնակի տուրբոմխոց

Հզորություն

118 կՎտ (160 ձիաուժ)

Ծավալ

1598 / սմ.3

CO2 արտանետում

99 գ/կմ

Պտույտի առավելագույն մոմենտ

380 Մ/մ

Առավելագույն արագություն

210 կմ/ժ

Փոխանցման տուփ

մեխանիկական

Անվադողեր

250 / 40 R22

Դիմադրողականություն

0.31

Քաշն առանց բեռի (կգ)

1,3

Արագացում մինչև 100 կմ/ժ վյրկ

8

Անցանելություն 1000, մեկնարկումը տեղից (վյրկ)

29

Գործընկերներ

G Studio

Թափք

Michelin

Անվադողեր