Սեպտեմբերի 10-ին Ֆրանկֆուրտի միջազգային ավտոսրահի շրջանակներում Renault-ն ներկայացրել է «Initial Paris» նոր կոնցեպտ մեքենան, Renault-ի նոր դիզայներական ոճով Megane ապրանքագիծը, ինչպես նաեւ Energy F1 2014 նոր շարժիչը:
INITIAL PARIS՝ Renault-ի նորագույն կոնցեպտ մեքենան
Renault-ն ներկայացնում է Initiale Paris-ը՝ իր վեցերորդ կոնցեպտ մեքենան, որը ստեղծվել է Լոուրենս վան դեն Ակերի Laurens van den Acker (հարցազրուցը Auto.am կայքին http://www.auto.am/am/news/1727/) դիզայներական ռազմավարության շրջանակներում: Համադրելով բարձրագույն տեխնոլոգիաները եւ ստեղծագործական հմտությունները: Այս նոր կոնցեպտը ընդհանուր պատկերացում է ստեղծում, թե ինչպես է Espace-ը ապագայում փոխարինվելու Initial Paris-ով: Այս մեքենան արտացոլում է Renault ապրանքանիշի փորձն ու նկրտումները առաջնային սեգմենտում:
Initial Paris-ը 4.85մ երկարությամբ ընդարձակ ավտոմեքենա է: Նոր կոնցեպտ մեքենան խոստանում է տպավորիչ ընդարձակություն նաեւ մեքենայի սրահում:
Կոնցեպտ մեքենայի կառուցվածքը նման է օդանավի դիզայնին, սակայն միեւնույն ժամանակ ներառում է ֆրանսիական ոճի ու վայելչության մայրաքաղաք համարվող Փարիզի խորհրդանիշերի՝ Լուվրի պալատի Էյֆելյան աշտարակի բաղադրիչներ: Կոնցեպտ մեքենայի յուրօրինակ ալյումինե եւ պլեկսիգլասե համադրությամբ տանիքը թափքի հետ կազմում է մեկ ամբողջություն, որտեղ ցուցադրվում է մայրաքաղաքի քարտեզը: Գեղագիտական տեսանկյունից շատ յուրօրինակ այս տեխնիկական լուծումը համալրում է Initial Paris-ի նոր կոնցեպցիան:
Աննկարագրելի հարմարավետ նստատեղերը ճանապարհորդությունը ավելի հաճելի են դարձնում: Սրահի երրորդ շարքում տեղադրված է իրարից անկախ շարժվող շերտերից հավաքված յուրօրինակ բազմոցը, որի հետեւի մասը կարող է լիովին կամ մասնակի ծալվել, իսկ բազմոցի հենց մեջտեղում բացվում է հենակը, որն իր հերթին առանձնացնում է ուղեւորների նստատեղերը:
Initiale Paris մոդելի կոնցեպտը
Renault-ի շարժիչների ինժեներները օգտագործել են dCi 130 շարժիչի վերջնականացված տարբերակը, որից կարողացել են ստանալ հիանալի պտտման մոմենտ (մաքսիմում 400): Շարժիչը հիմնված է ուժային ագրեգատների ոլորտում Renault-ի առանցքային տեխնոլոգիական լուծումների վրա: Հետագա ուսումնասիրությունների հիման վրա այս շարժիչում տնտեսման նոր հնարավորություններ են կիրառվելու:
Այսպիսով, բոլոր վեց կոնցեպտ մեքենաները, որոնք արտացոլում են ծաղկաթերթի տեսքով ներկայացող կյանքի փուլերի ռազմավարության շրջանակում Renault ապրանքանիշի վերածնված դիզայնը, առաջին անգամ միասին հայտնվել են Renault-ի տեղավարում: Դրանք են՝ DeZir-ը, Captur-ը, R-Space-ը, Frenzy-ին, Twin’Z-ն, փոփոխված Twin’Run-ը եւ Initial Paris-ը:
Megane-ի ապրանքագծի նոր կերպարըRenault-ն շարունակում է մոդելային ապրանքագծի նորացումը՝ իր նոր դիզայներական ռազմավարության հիման վրա: Megane-ը դարձել է հաջորդ մոդելը, որը ստացել է առաջամասի նոր ֆիրմային ոճը: Այս փոփոխությունը ապահովում է Megane Hatchback-ի եւ Megane Coupe-ի առջեւի մասերի վիզուալ միասնությունը՝ միանման բամպերի եւ կապոտի շնորհիվ: Դրա հետ մեկտեղ յուրաքանչյուր մոդելը պահպանում է իր անհատական հատկանիշները: Ավտոմեքենաները կունենան նաեւ առաջամասի նոր ձվագծաձեւ լույսեր: Նոր ոճը կօգտագործվի նաեւ ապրանքագծի սպորտային մեքենաների համար: Megane R.S.-ը այժմ կարող է պարծենալ ավելի դինամիկ արտաքին դիզայնով՝ շնորհիվ առջեւի մասի նոր ձեւափոխման եւ սեւ փայլող լուսարձակների:
Նոր ավտոմեքենաները համալրված են ամենաարդիական սարքավորումներով եւ ընկերության առաջատար համակարգերով՝ ներառյալ Renault R-Link մուլտիմեդիա ցանցային համակարգը:
Նոր Renault Megane-ը վաճառվելու է նաեւ Հայաստանում
Անկախ կազմակերպությունների կողմից իրականացված բազմաթիվ ուսումնասիրությունների համաձայն Megane III համարվում է իր սեգմենտում ամենաապահով ավտոմեքենաներից մեկը: Megane-ի նոր ապրանքագիծը ժառանգել է այս բոլոր ուժեղ կողմերը:
Նոր ապրանքագծի վաճառքը Եվրոպայում կսկսվի հաջորդ տարվա առաջին կիսամյակին, իսկ 2014թ. ընթացքում նորացված ավտոմեքենաները կհայտնվեն նաեւ այլ շուկաներում՝ այդ թվում Ռուսաստանում:
Renault-ն ներկայացնում է Energy F1-2014 նոր ուժային ագրեգատը Renault ապրանքանիշը, որն ունի Formula-1 դասի համաշխարհային չեմպիոնի 11 կոչում, Ֆրանկֆուրտի միջազգային ավտոսրահում ներկայացնում է շարժիչների մշակման իր ամբողջ փորձը՝ ներկայացնելով F1 2014 ուժային ագրեգատը:
Ամենահզոր Renault F1 բոլիդները եւ ամենափոքրիկ Renault-ն
Renault Energy F1-2014 ուժային ագրեգատը, որն իր մրցարշավային կազմը հունիսին ներկայացվել է «Լե Բուրժեի» ավիասրահում, արտացոլում է տեխնոլոգիական նորարարությունները, որոնք կներմուծվեն Formula-1-ի հաջորդ մրցաշրջանում: Համադրվելով էներգիայի վերականգման համակարգի հետ, V6 1,6 լ ծավալով ուղղակի ինժեկտորային համակարգով այս շարժիչը ավելի հզոր է, քան V8-ը, մինչդեռ վառելիքի ծախսը մեկ երրորդով կրճատվել է:
Energy F1-2014 ուժային ագրեգատի մշակումը այսօր մեծ թափ է առնում, իսկ դրա տեղադրումը ավտոմեքենաների վրա նախատեսվում է 2014թ-ին:
Renault-ն մտնում է էլեկտրոնային ավտոսպորտի դարաշրջանԻր Z.E. ապրանքագծի շնորհիվ լինելով էլեկտրամոբիլների արտադրության ոլորտում առաջատար եւ ավտոսպորտում ունենալով յուրահատուկ փորձ՝ Renault-ն մտնում է Formula-E FIA նոր առաջնություն: Այն կմեկնարկվի 2014թ. սեպտեմբերին, կմասնակցի տասը թիմ՝ Spark-Renault SRT-01E մեկտեղանի ավտոմեքենաներով, որոնք մշակվել են Renault Sport-ի հետ համատեղ եւ աշխարհին են ներկայացվել Ֆրանկֆուրտի միջազգային ավտոսրահում: Ավտոմեքենաների մշակման եւ արտադրության համար կոնսորցիում էր կազմակերպվել՝ ավտոսպորտի աշխարհի խոշորագույն ներկայացուցիչների մասնակցությամբ: Մրցարշավի կազմակերպման մեջ Renault-ն պատասխանատու է էլեկտրոնային քարշակ շարժիչի, համակարգերի ինտեգրման, աշխատանքի օպտիմալացման եւ մեքենաների անվտանգության համար:
Ֆրանկֆուրտյան ավտոսրահի շրջանակներում Renault-ի դիզայնի գծով փոխնախագահ Լոուրենս վան դեն Ակերի (Laurens van den Akker) հարցազրույց տվեց Auto.am կայքին
- Դուք սկսեցիք աշխատել Ռենոում 2009 թվականից: Ինչպե՞ս կգնահատեք այս անցած ճանապարհը, ի՞նչ արդյունքների եք հասել եւ արդյոք հաջողվեց իրագործել բոլոր մտահղացումները:
- Սա շատ հետաքրքիր ժամանակաշրջան էր իմ կյանքում, շատ երջանիկ եմ, որ հիմա կարող եմ իմ աշխատանքի արդյունքները ցուցադրել այստեղ: Ես երբեւէ չէի էլ երազում, որ կկարողանամ կանգնել այստեղ եւ ցուցադրել այս 6 կոնցեպտները, որոնք դուք տեսնում եք: Մասնակցել նոր Renault Clio-ի արտադրությանը եւ տեսնել, որ այն հաջողություն է ունենում շուկայում: Հաճելի է տեսնել նոր Renault Captur-ի հաջողությունները եվրոպական շուկայում, ուրախ եմ նոր Logan-ի եւ Duster-ի լավ վաճառքների համար:
Մեր հաջողվեց շատ ճիշտ առանձնացնել Renault եւ Daica մակնիշները եւ նրանց դիրքավորումը ճիշտ ներկայացնել շուկայում:
Իհարկե, դեռ բոլոր նպատակները չենք իրագործել, բայց մենք ճիշտ ճանապարհի վրա ենք, դեռ դրա կեսին ենք: Շատ կարեւոր էր լավ սկսել հաշխատանքը: Մենք կանգնած ենք հետաքրքիր մարտահրավերների առջեւ եւ մենք պատրաստ ենք դրանց:
Renault-ի դիզայնի գծով փոխնախագահ Լոուրենս վան դեն Ակերը
- Մենք ականատես ենք էլեկտրական ավտոմեքենաների վերելքին. գրեթե բոլոր ավտոարտադրողները ունեն լիովին էլեկտրական ավտոմեքենաներ: Ի՞նչ ազդեցություն են թողնում էլեկտրական տեխնոլոգիաները ավտոմեքենայի դիզայնի վրա: - Իհարկե, ազդեցությունը շատ հետաքրքիր է. փոփոխվում է ավտոմեքենայի կառուցվացքը: Հնարավորություն է ստեղծվում մարտկոցները տեղադրել ցանկացած տեղ, ինչն իր հերթին թույլ է տալիս մեզ լայն հնարավորություններ ավտոմեքենայի կառուցվածքում փոփոխություններ անելու համար:
Մեր աշատանքը դառնում է ավելի ճկուն եւ ինչքան մարտկոցները ավելի կոմպակտ դառնան եւ քիչ տեղ գրավեն , այնքան մենք նախագծելու ավելի մեծ ազատություն կունենանք: